Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΟΔΥΝΗΡΗ ΛΥΤΡΩΣΗ

Σήμερα τελείωσα και την ελαιογραφία με την οποία θα πάρω μέρος στην ομαδική έκθεση που διοργανώνει η Πινακοθήκη Κορίνθου για τους αγιογράφους. Ευτυχώς που δέχονται και πιο ελεύθερης έκφρασης εικαστικούς, γιατί δεν ξέρω τίποτα από αγιογραφία κι ούτε μου αρέσει σαν τεχνική, γιατί είναι τυποποιημένη. Αντίθετα μου άρεσαν πάντα οι ζωγράφοι της αναγέννησης που ζωγράφιζαν θρησκευτικά θέματα με την δική τους τεχνοτροποία. Περισσότερα όπως πάντα στην "ΟΔΥΣΣΕΙΑ..."

5 σχόλια:

Katerina Galati είπε...

Καλημέρα Ευθυμία.
Μ' αρέσει η ελαιογραφία σου, βγάζει πόνο, θλίψη, αγάπη και ξεφεύγει όπως λες κι εσύ από τα τυποποιημένα θρησκευτικά θέματα.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία στην έκθεση!!

MYSTELIOS είπε...

Eξαιρετικό έργο !!!
Η ξεχωριστή τεχνοτροπία σου πραγματικά διαφέρει πολύ από τις συνηθισμένες αγιογραφίες και παρουσιάζει ιδιαίτερο εικαστικό ενδιαφέρον !!!
Εύχομαι καλή επιτυχία στην έκθεση !!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Γειά , τυχαία σε βρήκα, γιατί πρόσεξα ότι ψηφίσαμε τα ίδια 3 έργα στο μπλογκ της Μαριέλας !!
Διάβασα το προφίλ σου και άκου τώρα , εγώ γεννήθηκα στην Κόρινθο αλλά παντρεύτηκα Σαμιώτη και ζω με την οικογένειά μου στη Σάμο! Ασχολούμαι με την ζωγραφική και την φωτογραφία ,
θάθελα να σου πω την γνώμη μου γιατί υποθέτω η ανάρτησή σου έχει κάποιον πίνακά σου, αλλά δυστυχώς δεν τον βλέπω στην οθόνη μου , δεν ξέρω γιατί , ίσως δεν έχω το πρόγραμμα που έμφανίζει την συγκεκριμένη φωτό !!
Ούτε την φωτο της προηγούμενης ανάρτησης βλέπω !
Βλέπω όμως τα θαλασσινά καθρεπτίσματα και μ αρέσουν !!
Σε χαιρετώ , πέρνα κι από την σελίδα μου , να τα λέμε , χάρηκα

F.M.Marrouch είπε...

Hola, Muy Bonito, he repasado tus trabajos hay cosas muy interesante, y tienes muchas creatividad, te seguiré, gracias por tu comentario en mi blog
saludos.

ΕΦΗ είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και που γραφτήκατε στο blog μου. Όσο για το ότι δεν φαίνονται οι εικόνες στις αναρτήσεις Αθηνά, δεν χρησιμοποίησα κάτι διαφορετικό από τις προηγούμενες αναρτήσεις. Ελπίζω να σου αρέσει η ζωή στη Σάμο!